therezelarsson

Elmia 2012

Kategori: Allmänt

Sorry för dålig uppdatering men har varit sjut trött och sliten sen ja kom hem från Elmia i söndags natt. Har även fått en förkylning tack vare kylan oxå, känns bra! ;) Gick upp kl 5 i lördags för att samlas vid statoil i nora vid 6 sen vid 7 åkte vi med karavenen från Örebro. skit kul! Drack även på vägen ner och mer än så säger jag inte haha! Senn vart de och titta på alla snygga bilar där inne ;) När vi var klara där så drog vi och käkade på max sen började vi dricka mer men jag fick inte i mig nånting så var i stort sätt nykter på kvällen/natten. Men hade sjukt kul ändå! Taggar redan nästa år ;) Nej nu måste ja skynda mig o fixa mig, ska träffa Erika i örebro för att sedan dra på bio, hörs senare, puss!













Kommentarer


Kommentera inlägget här: