therezelarsson

Fullt upp

Kategori: Allmänt

Har inte haft så mycket tid för datorn faktikst. Träffade som sagt Linnea igår, vi åt sallad och pratade en hel del om det ena och det andra. Kan behövas ibland och fasen vad glad jag är över att ha så fina vänner som alltid lyssnar och ställer upp, ni är guldvärda! Linnea sov även hos mig oxå :D Och idag har jag i stort sätt åkt bil hela tiden känns det som haha, men körde hem Linnea sen drog jag och mamma till mormor och morfar för att ge mormor hostmedicin, morfar ligger nämligen inne nu så fick hjälpa henne med veden oxå. Men men nog om det, har nyss duschat nu och tänkte fixa iordning håret och packa klart sen drar jag och hämtar Linnea sen drar vi till min bror och slaggar där med lite folk för att sedan dra vidare till Elmia imorgon bitti, och aa det kommer inte va nyktert kan ja lova haha! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: